Frejlevborgerforening

Frejlev ligger i Himmerland og er en satellitby til Aalborg med 3056 indbyggere (2022). Frejlev by er beliggende i Himmerland, 3 km vest for Aalborgs sydlige byområde Skalborg og 10 km sydvest for Aalborg Centrum. Byen ligger i Region Nordjylland og hører under Aalborg Kommune.

Frejlev Borgerforening har et overordnet mål:

At befolkningen i Frejlev og opland trives. Et lille lokalsamfund som Frejlev er et smukt, godt og trygt sted at bo, men byen er ikke stillestående af den grund.

Sammen med mange andre foreninger og privatpersoner arbejder Frejlev Borgerforening for en udvikling af byen.

For hvor dejligt det end er i Frejlev lige nu, tror vi på, at området skal følge med tiden, udvise initiativ og mod kun ad den vej vedbliver vi at være et godt lokalsamfund med rødderne forankret i det der virkelig betyder noget nemlig nærhed og sammenhold.

Læs mere om Frejlev her: Klik her

Klik her for at få dit eget GoMINIsite