Bliv medlem nu (Det koster 150 kr. årligt)

Hvis du ikke er medlem af borgerforeningen er der nu endnu flere grunde til at melde sig ind i foreningen. Borgerforeningen har indført differentieret betaling for medlemmer og ikke-medlemmer til nogle af årets arrangementer.

Så der kan være penge at spare ved at betale det vedlagte giroindbetalingskort (benyttes kun hvis du ikke allerede har betalt). Kontakt kasseren, hvis du vil have tilsendt et nyt indbetalingskort på 150 kr. årligt.

Eller betal via MobilePay 75483 (Skriv din adresse i emnefeltet)

Frejlev Borgerforening arrangerer gennem året følgende arrangementer: Forårstur i det grønne, Skt. Hans aften, Festlig Frejlevdag, Børnedyrskue, Efterårstur for medlemmer, Gavespil/banko, Lysfest sammen med Frejlev Samråd og Fastelavnsfest.

Frejlev Borgerforenings bestyrelse opfordrer interesserede Frejlev-borgere til at melde sig som aktive hjælpere.

Vi kan sagtens bruge flere aktive, der vil hjælpe ved arrangementerne, og jo flere der giver en hånd med – jo lettere går det. Som interesseret kan man melde sig som hjælper til et eller flere arrangementer.

Er du interesseret i at give en hånd med kan du bare kontakte et af bestyrelsesmedlemmerne. Vi håber vi ses.

Klik her for at få dit eget GoMINIsite